Piszą o nas



Nie bylibyśmy w stanie z całą pewnością tak skutecznie pomagać potrzebującym dzieciom, gdyby nie serdeczne wsparcie ze strony mediów. Dzięki nagłaśnianiu przeprowadzanych przez nas akcji, docieramy do szerokiego grona darczyńców. Już wielu sponsorów przyznało, że decyzję o podjęciu współpracy poprzedziła lektura publikacji w lokalnej lub ogólnokrajowej prasie. Za sprawą promocji medialnej mamy możliwość budowania zaufania oraz pozytywnego wizerunku, a w konsekwencji spełniania marzeń dzieci z całej Polski.

Wielokrotnie przekonywaliśmy się, że ludzie mają dobre serce i chcą się nim dzielić. Nie zawsze jednak wiedzą w jaki sposób mogą to uczynić. Obawiają się, że ich pieniądze i poświęcony czas zostaną zmarnowane. Dzięki artykułom medialnym mogą się dowiedzieć m.in., że każda z rozpoczętych przez nas inicjatyw została zakończona sukcesem. Poznają także szczegóły realizowanych akcji oraz mogą zobaczyć promienny uśmiech dziecka, zaznaczający się na dołączonych do artykułów fotografii. Stanowi to dla ludzi dobrej woli doskonały dowód na to, że współpraca z nami przynosi wymierne owoce. Są więc zdecydowanie bardziej skłonni angażować się z dobroczynne inicjatywy.

Zależy nam przede wszystkim na tym, aby budować potrzebę pomagania z środowiskach lokalnych. Jest nam zatem niezmiernie miło, że możemy liczyć na promocję naszych usług zarówno przez portale internetowe urzędów miast, jak i gazety regionalne. Przedsiębiorcy chcą udzielać wsparcia zwłaszcza dzieciom mieszkającym w obrębie obszaru prowadzenia ich działalności. Podejmując z nami współpracę wreszcie mają taką możliwość. Wspierają nas również ogólnopolskie redakcje, a także można o nas usłyszeć na portalach dziennikarstwa obywatelskiego. Tym samym wspólnie budujemy w całym kraju świadomość udzielania wparcia potrzebującym dzieciom.

Telemarketing może być wartościową pracą z sensem

Media współpracujące z nami pomagają nam również zburzyć stereotyp pracy telemarketera, jako osoby kojarzącej się jedynie z nachalną sprzedażą produktów i używaniem w tym celu nie zawsze etycznych technik marketingowych. U nas jest inaczej, o czym napisano między innymi na łamach Dziennika Wschodniego. Każda z zatrudnionych w naszej firmie osób odczuwa poczucie misji i wkłada w wykonywane obowiązki całe swoje serce , aby przyczynić się do wywołania uśmiechu na twarzach dzieci. Dzięki dotychczas opublikowanym artykułom nie musimy martwić o brak osób zainteresowanych podjęciem tego typu aktywności zawodowej, ani o problem dużej rotacji pracowników. Gwarantuje to wysoką skuteczność w pozyskiwaniu sponsorów organizowanych lub wspieranych przez nas akcji.

Zapraszamy zatem do zapoznania się z artykułami, które ukazały się na łamach prasy oraz portalów internetowych. Przekaz w takiej formie jest niezwykle efektywny, stanowiąc niezawodny kanał promocji naszych działań. Tym samym jesteśmy w stanie błyskawicznie dotrzeć do dobroczyńców oraz stale rozszerzać zakres podejmowanych aktywności.

‚ Meandra ” Trawniki
onet.pl
Telewizja TTM
Artykuł ” Gazeta.pl „
www.krosno.pl
www.dziennikwschodni.pl
Fundacja Sokólski Fundusz Lokalny
isokolka.pl
Gazeta ” Bielsko – Żywiecki Gość Niedzielny „
Serwis ” Uroda i Zdrowie” Artykuł tematyczny
ZABAWA ŚCINAWKA DOLNA
XV RODZINNY FESTYN DOBROCZYNNY SOKÓŁKA
BAL KARNAWAŁOWY WEJHEROWO
ZABAWA SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO – WYCHOWACZY KIELCE